Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů:
• ode dne převzetí zboží,
• ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
• ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Vrácení zboží lze provést:
• odesláním/předáním zboží spolu s vyplněným vzorovým formulářem na adrese provozovny: ALFATONERY.cz s.r.o., Ahepjukova 2789/4, 702 00 Ostrava; při odeslání zboží dopravcem doporučujeme oznámit nám tuto skutečnost předem
• vyplněním vratky elektronicky na stránkách e-shopu (Účet - Historie a detaily mých objednávek – Detaily u konkrétní objednávky - označit zboží zaškrtávacím políčkem, níže přidat popis "vrácení zboží v zákonné lhůtě" a kliknout na tlačítko Žádost o vrácení) a odesláním zboží na adresu provozovny, zásilku je potřeba označit číslem vratky (#RE00...), aby mohla být jednoznačně identifikována
Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Neoznačené zásilky, které nejdou jednoznačně identifikovat, nemůžou být přijaty ke zpracování.
Reklamace
V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
• výměnu za nové zboží,
• opravu zboží,
• přiměřenou slevu z kupní ceny,
• odstoupit od smlouvy.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy:
• pokud má zboží podstatnou vadu,
• pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
• při větším počtu vad zboží
Reklamaci zboží lze provést:
• odesláním/předáním zboží spolu s vyplněným vzorovým formulářem na adrese provozovny: ALFATONERY.cz s.r.o., Ahepjukova 2789/4, 702 00 Ostrava; při odeslání zboží dopravcem doporučujeme oznámit nám tuto skutečnost předem
• vyplněním vratky elektronicky na stránkách e-shopu (Účet - Historie a detaily mých objednávek – Detaily u konkrétní objednávky - označit zboží zaškrtávacím políčkem, níže přidat popis reklamace a kliknout na tlačítko Žádost o vrácení) a odesláním zboží na adresu provozovny, zásilku je potřeba označit číslem vratky (#RE00...), aby mohla být jednoznačně identifikována
Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Neoznačené zásilky, které nejdou jednoznačně identifikovat, nemůžou být přijaty ke zpracování.
Pokud je předmětem reklamace vada tisku, je nutné k zásilce přiložit také výtisk v počtu alespoň 1 strany.
Reklamace (poškození zboží) způsobené přepravní službou hlaste nejpozději do 2 dnů. Později nebude reklamace uznána (podmínky přepravních společností).
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.